Roland DG zaprezentuje na targach EuroShop 2020 rozwiązania w zakresie personalizacji, które odmienią obsługę detaliczną.

Roland DG wzbogaca wielokrotnie nagradzaną linię ploterów drukująco-tnących TrueVIS o nową serię SG2

Roland DG będzie wystawiać na wiodących światowych targach handlu detalicznego EuroShop (16-20 lutego 2020 r.), prezentując najnowocześniejsze rozwiązania personalizacji produktów w sklepach i online, które zmieniają obsługę detaliczną na całym świecie. Tysiące sprzedawców detalicznych, od przedstawicieli wiodących światowych marek po ambitne niezależne firmy, uczestniczą w targach EuroShop, które odbywają się w Düsseldorfie w Niemczech, aby dowiedzieć się więcej o pojawiających się trendach, być w kontakcie z innowatorami i odkrywać nowe rozwiązania dla zmieniającego się krajobrazu handlu detalicznego.

Intuicyjne, zorientowane na klienta rozwiązania w zakresie personalizacji produktów od DG Roland

Personalizacja produktów jest nadal kluczowym globalnym trendem dla sprzedawców detalicznych, a konsumenci są skłonni zapłacić wyższą cenę za produkty spersonalizowane i unikalne dla nich. Dzięki technologii Roland DG detaliści mogą w prosty sposób i szybko integrować rozwiązania personalizacji produktów skierowane do klientów w sklepie i na swoich platformach internetowych, aby stworzyć wyjątkową interaktywność. Oferując kompleksowe rozwiązania w zakresie sprzętu, oprogramowania, atramentu, doradztwa i serwisu, rozwiązania firmy Roland mogą być dostosowane do marki sprzedawcy detalicznego, asortymentu produktów i segmentu rynku. Personalizować można niezwykle szeroką gamę produktów, w tym odzież, akcesoria, torby, biżuterię, plakaty, naklejki, etui na smartfony, artykuły papiernicze, upominki, elektronikę użytkową i wiele innych, co sprawia, że rozwiązania DG Roland są idealne dla inicjatyw promocyjnych marek, sklepów lub e-sprzedawców.

Rozwiązania te mogą stanowić wartość dodaną do istniejących linii produktowych detalistów i odróżniać ich działalność od konkurencji, co zwiększa liczbę odwiedzin i ostatecznie – zyski.

Na SF-200 można wydrukować spersonalizowane zabawki dla dzieci, pojemniki na żywność, urządzenia i przyrządy medyczne, artykuły związane ze zdrowiem i higieną osobistą

 

Intuicyjna obsługa i łatwa integracja w sklepie i ze środowiskami online

Na stoisku Roland DG na targach EuroShop (hala 3, stoisko E58) zespół zademonstruje, w jaki sposób intuicyjne oprogramowanie cotodesign  oddaje siłę personalizacji w ręce konsumenta, z łatwym w użyciu interfejsem na tabletach w sklepie, który umożliwia przesyłanie własnych zdjęć i obrazów z urządzeń mobilnych, które zostaną dodane do wybranego produktu w czasie oczekiwania.

cotodesign oferuje zautomatyzowany proces drukowania na szerokiej gamie kompaktowych urządzeń Roland, które wymagają minimalnego przeszkolenia i doświadczenia od operatorów, przy jednoczesnym zapewnieniu idealnego wyniku drukowania przez cały czas.

W ramach procesu personalizacji wielokanałowej firma Roland przedstawi również rozwiązanie, które umożliwi detalistom rozszerzenie swojej obecności na kanały online z szeregiem modeli dostaw, aby spełniać różnorodne cele handlowe detalistów.

Przystępna i kreatywna personalizacja produktów

Paul Willems, Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu i Zarządzania Produktami, Roland DG EMEA, komentuje: „Z przyjemnością wracamy na EuroShop w 2020 roku, aby zaprezentować nasze najnowsze rozwiązania opracowane specjalnie po to, aby personalizacja produktów w sklepie i Internecie była przystępna, kreatywna i opłacalna dla całego rynku detalicznego. Połączenie oprogramowania do personalizacji coto i urządzeń do przetwarzania firmy Roland obrazu to sprawdzone, zintegrowane rozwiązanie stosowane przez wiodące marki i sprzedawców detalicznych o każdej wielkości na całym świecie”.

Przenosząc doświadczenie personalizacji produktów z poziomu sklepu na wiele innych kanałów,

EuroShop będzie gościć prezentację Tat Tran, Dyrektora ds. Rozwoju Biznesu Roland DG w Europie Środkowej, poświęconą etapowi marketingu detalicznego, która zostanie przedstawiona w Shop! POPAI Village w poniedziałek, 17 lutego o godz. 14.30. Poruszając temat „Przenoszenia doświadczenia w zakresie personalizacji produktów z poziomu sklepu na wiele innych kanałów”, Tat wygłosi pouczającą i inspirującą prelekcję na temat tego, jak detaliści mogą skorzystać z ekscytujących i znaczących możliwości handlowych związanych z personalizacją produktów na żądanie przy użyciu systemów Roland w ramach strategii wielokanałowej.


Znajdź Roland DG w hali 3, na stoisku E58
od 16 do 20 lutego 2020 r.
w Düsseldorfie, w Niemczech