10 RYNKÓW, NA KTÓRYCH TWOJA FIRMA DRUKARSKA MOŻE ROZWINĄĆ DZIAŁALNOŚĆ

10 RYNKÓW, NA KTÓRYCH TWOJA FIRMA DRUKARSKA MOŻE ROZWINĄĆ DZIAŁALNOŚĆ

Pomóż swojej firmie wyróżnić się z tłumu dzięki mocy druku cyfrowego o szerokim formacie. Oto kilka pomysłów na rynki, które może eksplorować Twoja firma drukarska:

WYDARZENIA, KONFERENCJE I KONWENCJE
Konferencje, imprezy i zjazdy korporacyjne, polityczne i charytatywne dają możliwość stworzenia szerokiej gamy spersonalizowanych materiałów marketingowych, w tym plakatów, banerów roll-upowych oraz upominków korporacyjnych i promocyjnych.

TARGI, FETY I UROCZYSTOŚCI
Targi, fety, uroczystości, festiwale, rekonstrukcje historyczne i karnawały – wszystkie one potrzebują własnej, niepowtarzalnej tożsamości. Od t-shirtów do plakatów i banerów, naklejek i grafik samochodowych, flag, artykułów promocyjnych i innych oznakowań – każda impreza stanowi prawdziwą szansę biznesową.

WAKACJE I WYPOCZYNEK
Ośrodki i obiekty wypoczynkowe muszą się promować na zatłoczonym rynku, co daje ogromne możliwości producentom grafiki. Wystarczy pomyśleć o kilku standardowych zastosowaniach, takich jak flagi promocyjne, szyldy drzwiowe i grafiki do wnętrz, oznakowanie dróg i grafiki na sprzęcie sportowym i rekreacyjnym, koszulki dla personelu, tablice ogłoszeń o imprezach, pola piknikowe i kempingowe, menu, grafika podłogowa i stołowa, oznaczenia BHP – lista jest naprawdę nieskończona.

KLUBY I TOWARZYSTWA
Konferencje, imprezy i zjazdy korporacyjne, polityczne i charytatywne dają możliwość stworzenia szerokiej gamy spersonalizowanych materiałów marketingowych, w tym plakatów, banerów roll-upowych oraz upominków korporacyjnych i promocyjnych.

KLUBY SPORTOWE
Od koszulek i zestawów drużyn sportowych, po banery na stadiony i areny, grafiki na furgonetki, winylowe oznaczenia podłogowe, grafiki sponsorów oraz trofea i plakietki oferowane na każdym turnieju – rynek ten ma znaczny potencjał rozwoju nowych możliwości zysku.

FABRYKI I ŚRODOWISKA PRZEMYSŁOWE
Fabryki i środowiska przemysłowe wymagają oznaczeń BHP i wskazujących drogę do eksponowania kluczowych informacji. Potrzebują one również grafiki do montażu na ścianach, podłogach i panelach w celu poprawy wyglądu powierzchni komercyjnych i biurowych. Przedsiębiorstwa produkcyjne mogą potrzebować paneli sterowania, etykiet z numerami seryjnymi lub odzieży dostosowanej do indywidualnych potrzeb.

KLUBY ŻEGLARSKIE
Od personalizowanej grafiki na łodzie i żagle po grafiki klubowe, plakaty, banery i oznaczenia miejsc cumowania. Ponadto personalizowana odzież dostosowana do indywidualnych potrzeb członków zespołu, np. koszule, odzież wodoodporna, a nawet kapelusze. A biorąc pod uwagę dużą liczbę inicjatyw i regularnie organizowanych regat przez kluby żeglarskie, do swojego potencjalnego portfolio produktów możesz dodać trofea i tabliczki.

WYSTAWY SZTUKI I FOTOGRAFII
Wystawy artystyczne i fotograficzne często wymagają instalacji do przechowywania eksponowanych przedmiotów, obrazów lub fotografii, a także plakatów reklamujących samą wystawę. Do tego należy dodać szereg elementów promocyjnych, które uzupełniają ogólny temat wystawy, takich jak kapelusze, koszulki i inne akcesoria. Na wystawach artystycznych i fotograficznych mogą być również prezentowane drukowane kopie oryginalnego dzieła podpisanego przez artystę, które również mogą być wykonane na papierze artystycznym lub płótnie.

MUZEA I ATRAKCJE HISTORYCZNE
Atrakcyjna i pouczająca grafika odgrywa istotną rolę w komunikacji i angażowaniu zwiedzających przez muzea, a także w promowaniu inicjatyw i wydarzeń. Weź pod uwagę wszystkie tematy lub wystawy i prezentacje tymczasowe i które trzeba spersonalizować za pomocą szyldów tablic informacyjnych, plakatów, grafiki podłogowej, paneli ilustracyjnych i tak dalej. Nawet pamiątki do sklepu z pamiątkami mogą wymagać nadrukowania i spersonalizowania w celu obsługi konkretnych wydarzeń.

SKLEPY
Sklepy muszą stale i konsekwentnie komunikować się z klientami – czy to w celu podkreślenia nowych funkcji, wprowadzenia nowych produktów, czy też prowadzenia specjalnych promocji. Prawie wszystkie elementy sklepu detalicznego można spersonalizować – od zewnętrznych frontów i witryn, po ściany, podłogi, ekspozycje w punkcie sprzedaży, punkty opłat, banery i odzież pracowników.

Aby dowiedzieć się więcej o rentownych rynkach, na których możesz sprzedawać dzięki ploterowi drukująco-tnącemu pobierz tutaj nasz przewodnik.